Als je door een lekkage jouw badkamer 3 maanden niet kan gebruiken, ben je heel tevreden dat Cibor er is. Binnen een tijdspanne van 4 dagen genoten we opnieuw van een heerlijk bad…

Een grote plus was dat alles door Cibor uitgevoerd en gecoördineerd werd. De service van Cibor was compleet.


Karolien van Cibor licht de situatie toe:
Toen Ghislain ons contacteerde, begrepen we direct de hoogdringendheid van zijn situatie…3 maanden zonder lopend water.. Ik kan het me niet voorstellen …
We hebben hier zo snel mogelijk Michiel, onze projectleider lekdetectie-kousrenovatie op afgestuurd. Hij stelde vast dat er waterinfiltratie in de kelder was na gebruik van de badkamer op de eerste verdieping. Hij voerde vervolgens een camera inspectie uit van de ondergrondse afvoerleiding. Die vertrok vanuit de inspectieput in het terras, liep onder de keukenvloer, zo richting badkamer.. Het verdict was duidelijk, deze afvoerleiding vertoonde ernstige gebreken en moest hersteld worden.

Ghislain gaat verder:
Michiel stelde een kousherstelling voor. Deze techniek vereist geen breekwerken en de herstelde buis is minstens even sterk of zelfs sterker dan de originele.
Het leek ons prijs/kwaliteit de beste keuze én de meest betrouwbare oplossing.
Doorslaggevend was dat de herstellingswerken 1, maximum 2 dagen in beslag namen. Het einde was in zicht 😉.

Michiel legde ons glashelder de te volgen stappen uit:
Eerst moest de afvoerleiding gereinigd worden. Door de ouderdom waren kalk- en afvoerrestanten vastgekoekt. Deze werden weggefreesd.
Hiervoor moest Cibor eerst het klokputje en de inspectieput in het terras verwijderen. De terrastegels werden verwijderd, de putten afgebroken en de afvoer toegankelijk gemaakt voor het freeswerk en de grondige reiniging.

De volgende dag voerden de 2 Cibor-techniekers de kousherstelling uit. Michiel was bij de opstart aanwezig. Na de plaatsing van de kous controleerden de techniekers met een camera de positionering en uitharding van de buis. Het stelde ons gerust dat alles in orde was☺.
Vervolgens werden het klokputje en de inspectieput opnieuw opgemetst en volledig afgewerkt. Alle bestaande aansluitingen werden eveneens in originele staat hersteld.

De service van Cibor is compleet. Waarom?
Op de laatste dag is het putdeksel geplaatst en zijn de terrastegels teruggelegd.
Het viel Ghislain op hoe secuur de onderzoeken en hoe netjes de herstellingswerken werden afgerond.

Een grote plus was dat alles door Cibor uitgevoerd en gecoördineerd werd. Zo had Ghislain 1 aanspreekpunt en liep alles op rolletjes.
Cibor verdient een 10/10.
Ghislain Herman, Mechelen

Map of technicians

Een afspraak maken

Heeft u een lek of kunnen we u op een andere manier helpen?

Icon of talking person

Onze klanten vertellen

Afspraak is afspraak.
Cibor werkt efficiënt en volgens afspraak, bovendien werd alles netjes opgekuist en achtergelaten.
Neem contact op
Blijf op de hoogte

Wil u op de hoogte blijven van onze recente ontwikkelingen, innovatieve projecten en openstaande vacatures, schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.