Tevreden klant over de professionele aanpak van onze technieker

Uw technieker dacht mee na over het probleem en bood eveneens de meest elegante oplossing aan. Niet zomaar effe de klus doen en wegwezen...

Beste,

Gisteren is iemand van uw bedrijf in onze residentie een lekdetectie komen uitvoeren.

Meestal ontvangt u mails om te zeggen wat er eventueel fout gegaan is.
Vandaag wil ik graag uiten dat uw technieker zijn taak op een zeer professionele manier heeft gedaan. Hij dacht mee over het probleem en bood eveneens de meest elegante oplossing aan. Niet zomaar effe de klus doen en wegwezen.
U mag zich gelukkig prijzen met een werknemer van dit niveau.
Vermoedelijk moet er in de residentie nog een detectie gebeuren en dan zouden we het erg op prijs stellen om dezelfde technieker te mogen ontvangen.

Beleefde groeten,

P.B.
Voorzitter beheerraad (<> syndic) residentie D. te Leopoldsburg

Map of technicians

Een afspraak maken

Heeft u een lek of kunnen we u op een andere manier helpen?

Icon of talking person

Onze klanten vertellen

Alweer een zwembad gered
Als toekomstige referentie bij de klant zal Cibor met stip op 1 staan
Neem contact op
Blijf op de hoogte

Wil u op de hoogte blijven van onze recente ontwikkelingen, innovatieve projecten en openstaande vacatures, schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.